Sidor

måndag 15 februari 2010

Tidig Morgon

Vaknade så tidigt imorse (redan vid fyra), gick absolut inte att somna om så jag gick upp satte på lite kaffe och bara njöt av lugnet. Med tre barn och två hundar brukar det vara full fart för det mesta och speciellt på morgonen då tiden aldrig brukar att räcka till.

Denna vecka kommer att bli ganska hektisk och jag lämnar den lilla staden imorgon för att åka upp till Stockholms Modevecka så nu är planeringen i full gång. Har en hel del roliga möten och små fester som jag ska närvara på, ååå vad kul det kommer att bli!! Älskar de här veckorna och denna gång har jag två nya märken på G som jag ska kolla på och jag vet att ni är flera som kommer att bli lika förälskade i de kläderna som jag har blivit.

Innan jag åker MÅSTE jag skylta om i våra skyltfönster, men det känns lite konstigt att sätt ut vårkläderna när det är så jäkla mycket snö på marken. Men fina vårkläder är det, så kika in till oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar