Sidor

lördag 19 juni 2010

Vätternrundan


och vi har fått så mycket nya trevliga kunder. Igår var det öppet till midnatt och jag kan villigt erkänna att jag var aningen trött när jag kom hem igår efter att ha jobbat från nio på morgonen, men det är ju så kul när det händer något i den lilla staden Motala.
Idag har vi öppet till klockan 17.00 och nu sitter jag och väntar på besök från en av mina leverantörer världens bästa Gunilla som kommer förbi mig nu på fm.

Måste även passa på att lyckönska Kronprinsessan Victoria och hennes Daniel idag på den stora dagen!

Pussar & Kramar,

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vi känner oss träffade när det gäller nya kunder eftersom vi egentligen var i Motala för att titta på starten av Vätternrundan. Min fru har letat länge för att hitta en klänning till vår dotters bröllop. Eftersom hon är över 60 år så finns det inte så mycket i butikerna som passar hennes smak. Men här hos Elins moster fanns flera klänningar som var jättesnygga, unika och tidlösa på så sätt att de passar alla åldrar, unga och gamla. Hon blev nöjd och då blev även jag nöjd (dessutom fanns det bra platser för mig att sitta och vänta).

    Hälsningar/
    Paula och Hans

    SvaraRadera
  2. Hej Paula och Hans.

    Din fru blev så otroligt vacker i sin klänning och du var så rar och det är inte ofta männen är lika tålmodiga som du. Hoppas att ni får ett trevligt bröllop och skicka gärna ett kort på din fru så att alla kan få se hur fin hon blev i sin klänning.

    Många kramar ifrån Malin, Elins Moster

    SvaraRadera