Sidor

tisdag 1 juni 2010

Stockholm

Sitter just nu i bilen (lite sen som vanligt) och är på väg till stockholm, det kommer att bli några hektiska dagar. Det är mycket som ska hinnas med och nu ångrar jag att jag inte hoppade i säng tidigt utan fastnade framför datorn som vanligt!!!
Har inte käkat nån frukost så just nu funderar jag på om vi ska stanna på det vanliga stället Stavsjö, hmmm vi får se om det finns tid. Varför föddes jag till en sån tidsoptimist??!!

Just nu spelar de Robyns nya på radion, skit bra ju och jag brukar inte gilla henne!!!!

Hörs under dagen, Tusen kramar till er!

2 kommentarer:

  1. Living Dead...Måste säga att du ser fasligt bra ut trots sen kväll, stohej och en flock ungar att pyssla om!

    Ha det gott så ses vi på torsdag - väl...?

    MVH
    Jean

    SvaraRadera
  2. Du ser trött ut!

    SvaraRadera