Sidor

torsdag 18 februari 2010

Inköp på Stockholms Modevecka 2

Idag tar jag och lillkillen Agaton svängen till ett handelshus för mode som heter Stockholm Modecenter och som ligger ute i Nacka. Första tiden kl. 11 för att göra inköp till den fysiska butiken för hösten 2010 !! Webb-butikens inköp gjorde jag redan under den stora första Modeveckan på Berns, ja det är lite rörigt med alla våra svenska modeveckor !!!!

Det blir så kul att träffa alla gamla vänner och kollegor igen, vi valde ju att inte lägga vårt kontor ute i Modecenter utan i city, därför är det kul att sammanstråla med leverantörerna, vi ses ju inte längre varje dag. Vid 18.00 är det modefest hos märket Hot Holiday så just nu funderar jag på hur jag ska göra med bilen för jag vet att det kommer att bli lite party (hmm kan även bli mycket party) så bilen bör nog lämnas hemma på Kungsholmen !! Har även lovat ett Italienskt märke att besöka deras party men jag kommer nog inte hinna tyvärr :(

För er läsare nere i Motala: Tydligen kom de nya skyltarna upp ovanför bägge butikslokalerna igår, så nu är det officiellt ... även vår fysiska butik heter ELINSMOSTER !! Vill även informera er om att det har kommit ännu mer snygga kläder bla. från Betty Barclay och de var helt underbara enligt Carin och Ingela, titta in på lunchen så visar de upp för dig.

Vi hörs under dagen med bilder, party och lite skvaller !! Bye bye ...

2 kommentarer:

  1. SHIT vilket roligt jobb. ja vill oxkså!

    SvaraRadera
  2. jag tror att den där elin snart borde få lite cash för sitt otroligt vackra namn som gett iaf halva namnet till butiken! =)

    SvaraRadera