Sidor

söndag 4 januari 2009

Vilket uppvaknande...


Låg så skönt i min varma sköna säng och drömde imorse, när jag fick en hjärnblödning!! Det var åtminstonde vad jag hann att tänka innan jag insåg att Agaton hade slagit en mugg mitt i pannan på mig. Han såg väldigt nöjd ut där han stod och hoppade i sin säng och ropade pappa. Tack, en mugg i huvudet och en son som säger pappa, men inte mamma..... det blir Sixten som får amma i natt!!!

Sitter just nu framför brasan och planerar inför Swesportgalan nästa helg, det blir så kul när Modevisningarna drar igång igen nu i vår!!! Nu när jag har min lilla smidiga dator kommer jag att uppdatera er under alla rep, fitting, visningar och naturligtvis efterfesten på Café Opera.

Ni hänger väl med....

1 kommentar:

  1. Skulle man kunna få se mer bilder från ditt hem? Fin kamin

    SvaraRadera