Sidor

fredag 2 januari 2009

mini pc







Jag kunde inte hålla mig längre! Idag tog jag tag i det jag länge tänkt, att köpa mig en liten rosa mini-laptop. Fortfarande sitter plasten på och den som vill titta och möjligtvis känna på den måste tvätta händerna!!!! Så nu sitter jag här och prövar alla möjliga olika inställningar och kamera effekter. Tur att min mamma hade fixat mat till familjen idag och rastat hunden annars hade familjen lagt sig hungrig och hunden nödig, för det här kan man ju omöjligt slita sig ifrån!!! Jag är nog en liten "tekniknörd" ibland!!!!



3 kommentarer:

  1. Väldigt fin...men vilka bilder... du är så rolig!!!! ha ha vore kul att lära känna dig
    kramar om

    SvaraRadera
  2. Hej!
    God fortsättning!
    Den laptopen var underbar, kanske man skulle slå till på...
    Ha det gott!
    MVH Chris

    SvaraRadera
  3. Halloj Chris!!!
    God fortsättning själv, jag har blivit så kär i den här lilla rosa datorn, kan varmt rekomendera den.... Så underbar som bara en dator kan va!!!!
    Kram

    SvaraRadera