Sidor

måndag 5 januari 2009

Ikväll....

ska jag till polarnas bar som har lite "invigning". Alltså den baren som jag serverade super drinkar i för några veckor sedan, vem vet kanske hoppar jag in bakom disken ikväll också!!!! Kommer säkert bli super kul, även om jag just nu sitter ny badad och ganska trött.... Men nu ska jag ta tag i "läget" och fixa iordning mig, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig men nu ska jag hoppa in i min garderob och se vad jag hittar.
Vi syns snart... bilder utlovas;)

2 kommentarer:

  1. jasså vad kul! hoppas du får roligt då...

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja jag håller med om att det är skoj att hitta personer man "känner", spec fr Motala. Tyvärr är jag inte där så ofta, för mamma bor inte kvar i Motala, o inte så många av mina vänner heller. Och Janet bor i Sthlm så henne kan man inte heller hälsa på i Motala. Men till Sthlm är det alltid trevligt att åka. Bor du i Motala eller Sthlm? Din butik är i Motala eller, vad är det för butik du har? Förresten, tack för erbjudandet om "sponsring", det var snällt! Det finns ingen risk för 4 bröst när man har den bh´n eller? ha ha Jag försöker bara tänka mig hur det ser ut när man knäpper i hop den.. Har strl (75-80C..ung)..
    Lycka till nästa vecka hur som helst!
    Kram C

    SvaraRadera