Sidor

tisdag 16 december 2008

Jessica Simpson spelar Britney i American Idol



Hej alla! Jag är hemskt ledsen att jag inte skrivit i bloggen på några dagar men jag har haft "jätte mycket" att fixa och trixa med inför julhelger, stora evenemang i januari och kampanjer i butiken inför jul. För att inte tala om alla Uniquebra som alla verkar vilja ha till jul och nyår! Herregud det bara ramlar in beställningar och vi hinner helt enkelt inte med att packa!! Men det är givetvis jätteroligt att de har blivit så populära (kolla in webshoppen).

Jag var på Idolfinalen i Globen i lördags vilket faktiskt var rätt kul, hittade detta sköna klipp på nätet där Jessica Simpson gör parodi på Britney Spears, påminnde mig om Idol.

Ja ja, nu ska jag packa mer Uniquebra så vi hörs snart igen. Kraaaam alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar