Sidor

onsdag 19 november 2008

Lite färg till allt det svarta

Idag upptäckte jag något som man egentligen redan visste om - Alla människor går runt i svarta eller grå kläder, möjligtvis kan man lätta upp det med en piffig halsduk. Samtidigt insåg jag att jag är ju likadan och jag som älskar färger. Så mitt löfte idag blir att from imorgon ska jag vara färgglad och det är ju inte så svårt med tanke på alla fina toppar och klänningar som har kommit in i butiken den senaste tiden. Hösten och vinterns mode är ju fantastiskt med dessa färger som orange,turkos och lila... så häng med mig på utmaningen våga vägra svart.
Som en extra liten bonus för att bli färggladare får Ni mina kunder rabatt om ni handlar en topp eller klänning i lila, turkos eller orange. Säg bara "våga vägra svart" i kassan så drar vi av 20 % på ditt köp!!!
Välkommen in för en gladare höst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar