Sidor

torsdag 30 oktober 2008

Tävla och vinn populära Uniquebra

Nu är det dags för tävling!

Jag lottar ut 3 stycken superpopulära behåar från Uniquebra. Jag anser att det är ni läsare faktiskt värda. Givetvis i valfri storlek och ni som vinner får välja om ni vill ha modell i silikon eller tyg.

Passa på nu, tävlingen avgörs söndag den 9 november och vinnarna publiceras här i bloggen.

För att delta i tävlingen:

1. Gå in här och svara på frågan. När ska man använda en Uniquebra?

2. Skriv i en kommentar ditt svar.

3. Vill du ha två extra lotter i tävlingen? Länka då tävlingen på din blogg.

Lycka till alla !!

47 kommentarer:

  1. Hej,

    Unique Bra är osynlig, ser helt naturlig ut och bäst av allt, den kan nu användas till axelbandslösa toppar, klänningar eller favorit plagg med bar rygg.

    Jag har hört massor bra om Uniquebra behån och vill verkligen vinna en sån.

    kram Lina Ericsson

    SvaraRadera
  2. Hej hej, man kan använda Uniquebra till axelbandslösa toppar, klänningar eller ditt favorit plagg med bar rygg. Passar i princip till allt.

    http://gratistrix.blogg.se/2008/october/uniquebra.html#comment

    Ha det bra, Mvh Lain

    SvaraRadera
  3. Unique Bra är osynlig, ser helt naturlig ut och bäst av allt, den kan nu användas till axelbandslösa toppar, klänningar eller favorit plagg med bar rygg.

    länkar dej och hoppas på vinnst

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar och man kan anväda en Uniquebra till axelbandslösa toppar, klänningar eller plagg med bar rygg.

    http://klockanlinda.spaces.live.com/blog/cns!1F654E8AB2A442C2!702.entry

    SvaraRadera
  5. Den syns inte. Det ser nästan ut som att man inte har en bh men ändå har skitsnygg byst=)
    Man kan ha axelbandslösa, bar rygg osv. och det ser inte ut som att man har någon bh.

    Man blir ju galen när man har köpten snygg klänning som man ska hå på en fest och när man sätter på sig den ser man att lite av bh:n syns! Därför skulle en Unique Bra vara väldigt användbar för mig!

    SvaraRadera
  6. "Unique Bra är osynlig, ser helt naturlig ut och bäst av allt, du kan nu använda dina axelbandslösa toppar, klänningar eller ditt favorit plagg med bar rygg. Unique Bra ger dig en total frihet, utan axelband och skapar en beundran och avund med en ultimat byst. "

    Jag hoppas verkligen jag vinner nu, jag har länge velat ha en sån där :):) (biiiina@hotmail.com)

    SvaraRadera
  7. Unique Bra är osynlig, ser helt naturlig ut och bäst av allt, den kan nu användas till axelbandslösa toppar, klänningar eller favorit plagg med bar rygg.

    Hoppas på vinst, en sån skulle vara bra att ha till skolans bal i december, då jag ska ha en klänning med bustier-överdel :)

    (korsett_@hotmail.com)

    SvaraRadera
  8. Uniquebra kan man använda till axelbandslösa toppar, klänningar eller vilka plagg som helst. Uniquebra är som osynlig, och bekväm!

    (j0hanzz0n@hotmail.com)

    SvaraRadera
  9. Uniquebra kan kort och gott användas i ur och skur, under den önskade toppen för just det speciella man ska hitta på just då.. från höst till vinter från vår till sommarens sol... allt för att den är så "unique"..och något som står högst på min önskelista...

    (Givetvis länkar jag till min blogg)

    SvaraRadera
  10. uniquebra är bra att använda när man ska ha väldigt urringade toppar eller kanske en axelbandslös klänning! själv skulle jag använda den när jag vill ha på mig mina bodys och klänningar med bar rygg! bh:n vill alltid kika fram där bak, har provat tejpa fast den och grejer men det funkade inte särskilt bra :( även axelbanden vill kika fram. jag hoppas även att om jag vann en så skulle jag kunna använda axelbandslösa klänningar, något jag inte kan göra idag för jag har för liten byst så de hålls inte uppe. om jag har silikonbh:n så skulle det nog däremot funka alldeles utmärkt! :D
    min mail: fakesound_@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. bra och skriva in sin blogg kanske... http://jcav.wordpress.com

    SvaraRadera
  12. Man kan använda unique bra när man vill vara mer än bara bröst fast ändå naturlig.

    http://elsklingen.se

    SvaraRadera
  13. Och länken såklart:

    http://elsklingen.se/index.php/vardagsliv/unik/

    SvaraRadera
  14. Den är bra att använda när man har en urringadetoppar, bodys eller tubtoppar :)

    SvaraRadera
  15. Hej hej ! Jag är gärna med och tävlar! Uniquebra kan man andvända under vilket plagg som helst igentligen,är till för axelbandslösa plagg,bar rygg och liknande :)Skulle gärna vilja he en eftersom att jag själv tycker det är snyggt till axelbanslösa plagg och väldigt andvändbar med

    har såklart tipsat om din Tävling till min egna blogg:
    http://emslof.blogg.se/2008/november/tavling-uniquebra.html

    Kram !

    SvaraRadera
  16. Åh jag har velat ha en sån här hur länge som helst. Jag älskar tubklänningar (äger nästan bara sådana) men jag har ingen bh som jag kan ha under. Har provat flera axelbandslösa men det funkar inte då jag är så smal runt midjan. Spelar ingen roll hur liten storlek jag har.. och det är svårt att hitta när man har relativt stor kup-storlek. Ah juste, dom går ju att använda jämt! Till allt : ) Känns faktiskt som om dom är mer hygieniska också, vill så gärna testa en. Kramis!

    SvaraRadera
  17. Den kan man använda precis när som helst. Hade verkligen velat prova en sådan! Jag håller tummarna för mig ;)

    SvaraRadera
  18. Unique Bra är nog den bästa sorts bh som uppfunnits, både osynlig och helt perfekt till klädesplagg man inte vill att bh:n ska synas, helt fantastisk helt enkel.. :) håller tummarna för mig själv :)

    http://mmariua.blogspot.com/2008/11/unique-bra.html

    SvaraRadera
  19. Unique Bra är osynlig, ser helt naturlig ut och den kan användas till axelbandslösa toppar eller plagg med bar rygg.

    SvaraRadera
  20. Unique Bra är en jätte bra bh, då kan man använda den ifall man inte vill ha några axelband som syns, tex. när man har ett tub linne. Man kan ha den under tajta tröjor då man inte behöver se formen på spännen och liknanade på ryggen. Så helt enkelt, man använder den när man inte vill att en bh ska synas!

    SvaraRadera
  21. Är md och har tipsat om tävlingen på min blogg!

    Unique Bra är osynlig, ser helt naturlig ut och bäst av allt, den kan nu användas till axelbandslösa toppar, klänningar eller favorit plagg med bar rygg.

    SvaraRadera
  22. Unique bra kan man använda när som helst, t ex under axelbandslösa toppar, eller tröjor som är djupt urringade där bra. Man kan alltså använda den när som helst när man inte vill att ens bh ska synas, men ändå vill ha en bh.

    SvaraRadera
  23. Unique Bra ska användas till exempel när man har en axelbandslös topp, klänning eller något plagg med bar rygg om man inte vill att BHn ska synas.
    Hoppas verkligen på vinst, har velat ha en hur länge som helst och extra mycket nu när min kompis just har köpt en som hon älskar!

    SvaraRadera
  24. Eftersom den är osynlig kan den användas när man har exempelvis tubtoppar eller klänningar utan axelband.

    SvaraRadera
  25. Unique Bra är osynlig, ser helt naturlig ut och bäst av allt, du kan nu använda dina axelbandslösa toppar, klänningar eller ditt favorit plagg med bar rygg.
    Denna skulle verkligen jag vilja vinna dåjag inte äger ngn o kan därför inte använda mina snygga urringade klänningar=(
    Strlk 75c i svart/vit..=)

    SvaraRadera
  26. Jag har hört att Unique Bra ska vara kanon när man antingen spelar ishockey eller är på jobbet och arbetar, som t.ex. snickare. Jag har ej provat själv men bara hört positiva saker om den! Jag skulle jättegärna vinna en!

    SvaraRadera
  27. Man kan ha den när man vill :-) speciellt bra passar den när man har axelbandslösa toppar/klänningar eller plagg med bar rygg

    D skulle jag vilja ha i rosa tyg

    Länk till tävlingen finns här:
    http://mammamuh.blogg.se/tavla

    SvaraRadera
  28. en alldeles ypperlig bh när man har tubtoppar/klänningar eller bar rygg som jag har på min balklänning bl.a
    så att vinna en sådan vore ju helt perfekt då jag verkligen måste ha en sådan till min klänning
    och den ser ju så naturlig ut!

    har även länkat från min blogg:
    http://onlygirlfamme.blogg.se/2008/november/invigt-vinterjackan-idag.html

    SvaraRadera
  29. Man kan använda den precis när man vill, om du ska till jobbet, skolan eller på ett party. Har du en klänning med bar rygg och snygg urringning är denna bh perfekt för den är både osynlig och ger en snygg klyfta. Perfekt för den som vill ha det snyggt och osynligt :)

    http://sagapaga.blogg.se/2008/november/jag-vill-vinna-d.html

    Länkat har jag också gjort, nu håller jag tummarna! :D

    SvaraRadera
  30. Man kan ha en Uniquebra när som helst, men den passar extra bra under axelbandslösa plagg eller plagg med djup ryggringning.

    Jag skulle vilja ha den i silikon, A-kupa i den hudfärgade modellen! :D

    sundancekidd.blogg@live.se

    SvaraRadera
  31. Jag är jättegärna med o tävlar! :)

    Unique Bra är osynlig, ser naturlig ut och kan nu användas till axelbandslösa toppar, klänningar eller plagg med bar rygg. ^^

    Jag länkade också till tävlingen i min blogg:
    http://camillschen.blogg.se/

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  32. Den passar jätte bra under axelbandslösa klänningar eller toppar, även tunna tunikor och linnen :)

    SvaraRadera
  33. jaaa, jag vill jättegärna vinna en silikon B, älskar denna fantastiska bh som hjälper till att ge mina bröst den rätta pushen när jag har fina kläder o så

    SvaraRadera
  34. tack alla som har svarat i min tävling och även länkat till era bloggar ... vinnarna presenteras här i Bloggen nu på söndag den 9/11 så ni vet.

    lycka till och fortsätt tävla ni som ännu inte kommenterat.. kram

    SvaraRadera
  35. Jag har flera axelbandslösa klänningar som sitter ganska lågt, och inga vanliga bh:ar fungerar..så jag är säker på att uniquebra är lösningen! Den syns inte, känns inte, och är så smart så man kan ha den jämt, inte bara på fester utan även till vardags.

    Nu är det så att jag ska på bal snart, och vackraste klänningen jag vet är också den besvärligaste..ingen av mina bh:ar passar :(
    så en uniquebra silikon ska bli min nya bästis! Kram Jessie

    SvaraRadera
  36. En unique bra kan man ha till allt! Det är därför den är så bra. Men den passar allra bäst då man har axelbandslöst eller bar rygg, eftersom den sitter fastklistrad och är näst intill osynlig. Själv tänkte jag använda min under brudklänningen om jag vinner en.

    SvaraRadera
  37. Åh. Det skulle vara underbart att vinna.
    Man kan ha den till precis allt ju :D
    Utan att den syns :)

    Holgersson_lina@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Åhh en sån skulle man gärna vilja vinna=)
    Har tappat mycket i vikt och brösten är sig inte lik, denna skulle säkert göra underverk!

    Det bästa med denna Unique Bra, är nog att man kan använda den till vad som helst. Sen att den blir som en andra hud, inga axelband som stör eller ryggbandet som skaver och framförallt inga byglar som hoppar ut.
    Detta är nog en superbh som kommer att finnas i varje kvinnas garderob

    SvaraRadera
  39. Unique Bra är osynlig, ser helt naturlig ut och bäst av allt, man kan använda den till axelbandslösa toppar, klänningar eller favorit plagg med bar rygg.
    Skulle absolut vinna!
    Har länkat till tävlingen på http://frejachristina.blogg.se/2008/november/freja-tavlar.html
    Håller nu tummarna STENHÅRT!
    Kram

    SvaraRadera
  40. En unique bra är perfekt att använda då man inte vill att bh´n ska synas, men man vill ändå ha en! De är helt perfekta och en sån skulle verkligen vilja flytta in i min underklädeslåda och skulle användas mucho flitigt :)

    Kram

    SvaraRadera
  41. Jag vill vinna eftersom
    "Det som inte syns, det Finns inte" ;-)
    Eller jaaa, tuttarna syns ju, men inte BH:n. Klyftigt ju! (vad rolig jag var )haha

    SvaraRadera
  42. Antar att den funkat till allting framförallt axelbandslösa toppar, klänningar eller plagg med bar rygg.

    *länk:* http://underbartful.blogg.se/tavling/2008/november/elins-moster.html

    SvaraRadera
  43. Unique Bra är osynlig, ser helt naturlig ut och bäst av allt, den kan nu användas till axelbandslösa toppar, klänningar eller favorit plagg med bar rygg.

    http://zipzo.blogg.se/2008/november/entry-21871395.html#comment

    SvaraRadera
  44. Man kan använda den till axelbandslösa toppar, klänningar eller sitt favorit plagg med bar rygg! Låter helt perfekt!
    Länk i min blogg:
    http://identityftw.blogg.se/2008/november/uniquebra.html

    SvaraRadera
  45. Hej! En unique bra kan man använda till alla sorters kläder, rygglösa, axelbandslösa, halterneck och andra skärningar som kan vara svåra. Den är nästan osynlig!

    SvaraRadera
  46. "Unique Bra är osynlig, ser helt naturlig ut och bäst av allt, du kan nu använda dina axelbandslösa toppar, klänningar eller ditt favorit plagg med bar rygg. Unique Bra ger dig en total frihet, utan axelband och skapar en beundran och avund med en ultimat byst."

    Perfekt för mig som faktiskt tycker min rygg är jättefin (och har små bröst). Dock kan jag inte använda mina toppar med bar rygg så det ser snyggt med de BH:ar jag har.. Har letat en sån här men inte hittat och inte har jag lyckats vinna en ännu heller :/ Håller tummar och tår för att det är min tur nu!

    Har länkat också: http://niini.blogg.se/2008/november/bh.html

    SvaraRadera
  47. En Unique Bra funkar ju till alla sorters kläder (och ryggar - jag är jättesned av skolios så vanliga BH:ar ser bara konstiga ut på mig), vilket är toppen!

    Jag har en länk här: http://dq.blogg.se/2008/november/tavlingar-som-avslutas-idag.html

    SvaraRadera