Sidor

onsdag 22 oktober 2008

Facebook igen



Aha !! Nu fattar jag... Kommer ni ihåg bilden som jag hittade på min killes Facebook? Nu har jag hittat den, originalet ... hans face är ju för f..n från en bild med Babsan! Vet inte vilket som är värst? Att han står med två halvnakna tjejer på facebook och påpekar att jaktsäsongen drar igång snart eller att han hänger ihop med Babsan på ett kort som ser ut att varit taget direkt ur ett avsnitt från Falcon Crest? (att han ser ut som 2.10 lång gör saken ännu mer strange?)

4 kommentarer:

  1. litar du på din kille, han verkar ju konstig!! Skulle inte jag göra, verkar otrygg på nåt sätt

    SvaraRadera
  2. nja så farligt är det inte, men ibland undrar man ju när han har 950 tjejer efter sig på facebook!! haha ;)

    SvaraRadera
  3. Hur är han annars då, är han hjälpsam o så eller är han en glaidare även hemma?
    de här är ju kul att följa ju

    SvaraRadera
  4. nja, han håller mest på med Uniquebra på www.uniquebra.se tycker jag ;)

    SvaraRadera